| Kod | UPJPII_DIGITAL_MEDIA_1ST | 
|---|---|
| Jednostka organizacyjna | Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie | 
| Kierunek studiów | digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie | 
| Forma studiów | stacjonarne | 
| Poziom kształcenia | pierwszego stopnia | 
| Profil studiów | praktyczny | 
| Języki wykładowe | polski | 
| Limit miejsc | 2 | 
| Adres WWW | https://wnk.upjp2.edu.pl/ | 
| Zadaj pytanie | |
Digital media to interdyscyplinarny kierunek umożliwiający zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w wielu obszarach związanych z mediami cyfrowymi i ich funkcjonowaniem. Marketing, nowe technologie, projektowanie treści cyfrowych, czy zarządzanie projektami to tylko niektóre z nich.
W programie studiów znajdują się przedmioty takie jak: laboratorium produkcji obrazu i dźwięku, aspekty prawne mediów cyfrowych, marketing i public relations w digital media, laboratorium VR, komunikacja interpersonalna w cyberprzestrzeni lub psychologia marketingu. Oprócz wykładów i ćwiczeń czeka na ciebie wiele laboratoriów i praktyk, które pozwolą nabyć pierwsze doświadczenie w branży.
Nasze studia dają wiele możliwości zawodowych. Jako absolwent możesz szukać pracy w takich obszarach jak branża reklamowa i marketingowa, agencje eventowe i PR, a także jako specjalista od komunikacji, zarządzania projektami, mediów cyfrowych, promocji, czy social media marketingu.

