Rekrutacja na semestr zimowy i rok akademicki 2025/2026

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

(UPJPII) digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, studia I stopnia, stacjonarne

Szczegóły
Kod UPJPII_DIGITAL_MEDIA_1ST
Jednostka organizacyjna Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Kierunek studiów digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie
Forma studiów stacjonarne
Poziom kształcenia pierwszego stopnia
Profil studiów praktyczny
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 2
Adres WWW https://wnk.upjp2.edu.pl/
  Zadaj pytanie
Tura 1 (15.04.2025 13:00 – 15.05.2025 23:59)

Digital media to interdyscyplinarny kierunek umożliwiający zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w wielu obszarach związanych z mediami cyfrowymi i ich funkcjonowaniem. Marketing, nowe technologie, projektowanie treści cyfrowych, czy zarządzanie projektami to tylko niektóre z nich.

 

W programie studiów znajdują się przedmioty takie jak: laboratorium produkcji obrazu i dźwięku, aspekty prawne mediów cyfrowych, marketing i public relations w digital media, laboratorium VR, komunikacja interpersonalna w cyberprzestrzeni lub psychologia marketingu. Oprócz wykładów i ćwiczeń czeka na ciebie wiele laboratoriów i praktyk, które pozwolą nabyć pierwsze doświadczenie w branży.

 

Nasze studia dają wiele możliwości zawodowych. Jako absolwent możesz szukać pracy w takich obszarach jak branża reklamowa i marketingowa, agencje eventowe i PR, a także jako specjalista od komunikacji, zarządzania projektami, mediów cyfrowych, promocji, czy social media marketingu.