Kod | UPJPII_DIGITAL_MEDIA_1ST |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie |
Kierunek studiów | digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie |
Forma studiów | stacjonarne |
Poziom kształcenia | pierwszego stopnia |
Profil studiów | praktyczny |
Języki wykładowe | polski |
Limit miejsc | 2 |
Adres WWW | https://wnk.upjp2.edu.pl/ |
Zadaj pytanie |
Digital media to interdyscyplinarny kierunek umożliwiający zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w wielu obszarach związanych z mediami cyfrowymi i ich funkcjonowaniem. Marketing, nowe technologie, projektowanie treści cyfrowych, czy zarządzanie projektami to tylko niektóre z nich.
W programie studiów znajdują się przedmioty takie jak: laboratorium produkcji obrazu i dźwięku, aspekty prawne mediów cyfrowych, marketing i public relations w digital media, laboratorium VR, komunikacja interpersonalna w cyberprzestrzeni lub psychologia marketingu. Oprócz wykładów i ćwiczeń czeka na ciebie wiele laboratoriów i praktyk, które pozwolą nabyć pierwsze doświadczenie w branży.
Nasze studia dają wiele możliwości zawodowych. Jako absolwent możesz szukać pracy w takich obszarach jak branża reklamowa i marketingowa, agencje eventowe i PR, a także jako specjalista od komunikacji, zarządzania projektami, mediów cyfrowych, promocji, czy social media marketingu.