Unia Europejska
  • zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na semestr letni roku akademickiego 2021/2022

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

(USZ) Informatyka w biznesie, stacjonarne studia I stopnia

Szczegóły
Kod USZ_S1-INFBIZ
Jednostka organizacyjna Uniwersytet Szczeciński
Kierunek studiów Informatyka w biznesie
Forma studiów stacjonarne
Poziom kształcenia pierwszego stopnia
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 1
Adres WWW https://efz.usz.edu.pl
  Zadaj pytanie w związku z tymi studiami
Obecnie nie trwają żadne zapisy na te studia.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (31.10.2021 00:00 – 30.11.2021 23:59)

Program studiów na tym kierunku to połączenie dwóch bardzo cenionych przez pracodawców obszarów kompetencyjnych. Studiujący może wykształcić zarówno umiejętności informatyczne, jak i zdobyć wiedzę ekonomiczną pozwalającą na analizę taczającego nas świecie pod kątem identyfikacji potrzeb w celu tworzenia i dostarczania produktów zadowalających klientów.

UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW

Nauczysz się:
• zasad i narzędzi niezbędnych na każdym etapie wytwarzania oprogramowania, tj. analizy wymagań, projektowania, implementacji i testowania,
• projektować bazy danych i przetwarzać dane, analizować i modelować procesy biznesowe, a także projektować komunikację z użytkownikiem.
Dodatkowo na specjalności „Programowanie aplikacji biznesowych” nauczysz się: projektowania interfejsów graficznych, tworzenia serwisów internetowych, aplikacji na urządzenia mobilne i aplikacji chmurowych, a także programowania zespołowego oraz zaawansowanych metod i technik testowania oprogramowania.
Na specjalności „Internet i media społecznościowe w biznesie” nauczysz się: planowania przedsięwzięć internetowych, platform oraz narzędzi mediów społecznościowych i biznesu elektronicznego, a także pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych, analityki internetowej, e-marketingu oraz kreatywnego projektowania treści reklamowych.