Unia Europejska
  • zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na semestr letni roku akademickiego 2021/2022

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

(UPJPII) dziennikarstwo i komunikacja społeczna, studia II stopnia, niestacjonarne

Szczegóły
Kod UPJPII_DIKS_2ST_NS
Jednostka organizacyjna Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Kierunek studiów Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Forma studiów niestacjonarne
Poziom kształcenia drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 2
Adres WWW http://idmiks.wns.upjp2.edu.pl/
  Zadaj pytanie w związku z tymi studiami
Obecnie nie trwają żadne zapisy na te studia.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (31.10.2021 00:00 – 30.11.2021 23:59)

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna to kierunek studiów pierwszego i drugiego stopnia w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.


Studia dziennikarstwo i komunikacja społeczna przygotowują specjalistów w zakresie nowoczesnego dziennikarstwa oraz innowacyjnego komunikowania społecznego z wykorzystaniem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w następujących specjalnościach:

  • e-dziennikarstwo,
  • reklama, branding, public relations,
  • realizacja radiowo-telewizyjna.

Studiując kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

  • komunikacji społecznej i mediów w społeczeństwie informacyjnym,
  • nowoczesnego dziennikarstwa prasowego, radiowego i telewizyjnego,
  • dziennikarstwa internetowego opartego na aplikacjach cyfrowych,
  • produkcji i realizacji telewizyjnej, radiowej i mulitmedialnej,
  • kultury języka, retoryki i stylistyki dziennikarskiej, creative writing
  • promocji, reklamy, marketingu i brandingu,
  • wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu,
  • analizy i zarządzania mediami cyfrowymi.

Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:

  • dziennikarstwo: prasa, radio, telewizja, Internet, agencje informacyjne itp.,
  • e-dziennikarstwo i media cyfrowe,
  • produkcja radiowo-telewizyjna i multimedialna,
  • reklama, branding i marketing medialny,
  • public relations, doradztwo wizerunkowe i rzecznictwo prasowe,
  • ewangelizacja medialna i animacja kultury medialnej
  • edukacja medialna w szkołach, instytucjach edukacyjnych, mediach itp.