Code | USZ_S2-MIP-PR |
---|---|
Organizational unit | Uniwersytet Szczeciński |
Field of studies | Management instytucji publicznych i public relations |
Form of studies | Full-time |
Level of education | Second cycle (Master) |
Language(s) of instruction | Polish |
Admission limit | 3 |
WWW address | https://nsp.usz.edu.pl |
Ask a question |
Program studiów obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, funkcjonowania mediów, wystąpień publicznych, tworzenia materiałów reklamowych, sposobów skutecznej autoprezentacji, rzecznictwa prasowego, retoryki i erystyki. Umiejętność skutecznego komunikowania się z otoczeniem, jaką zyskuje nasz absolwent, znacząco zwiększa szanse na nowoczesnym rynku pracy.
Dzięki studiom na kierunku:
• poznasz instrumenty współczesnego PR-u, niezbędnego do budowania pozytywnego wizerunku firmy i samego siebie,
• nauczysz się prowadzić działania PR w internecie oraz kampanie reklamowe i społeczne,
• zapoznasz się z analizą ekspercką aktywności medialnych,
• poznasz metody zarządzania organizacjami pozarządowymi.