Code | UPJPII_KP-W_2ST |
---|---|
Organizational unit | Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie |
Field of studies | komunikowanie promocyjno-wizerunkowe |
Form of studies | Full-time |
Level of education | Second cycle (Master) |
Language(s) of instruction | Polish |
Admission limit | 2 |
WWW address | https://idmiks-wns.upjp2.edu.pl/ |
Ask a question |
Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to nowy kierunek studiów drugiego stopnia w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.
Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:
promocji, reklamy, marketingu i brandingu,
poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego,
strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego,
projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej,
badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.
Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:
reklama, branding i marketing medialny,
public relations i doradztwo wizerunkowe,
agencje kreatywne i eventowe,
trening i coaching komunikowania wizerunkowego,
organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi,
projektowanie promocyjne, graficzne, DTP i grafika komputerowa,
e-public relations, e-marketing.
Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:
wielu młodych i zdolnych ludzi nas ceni, ufa nam i wybiera nasze medialne kierunki,
dbamy o najwyższe standardy jakości kształcenia,
mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami,
dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym,
wspieramy rozwój talentów, pasji i umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego,
przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania,
u nas studiuje się twórczo i wartościowo, a młodość przeżywa się pięknie w sercu… Krakowa!