Code | UPJPII_KP-W_2ST |
---|---|
Organizational unit | Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie |
Field of studies | komunikowanie promocyjno-wizerunkowe |
Form of studies | Full-time |
Level of education | Second cycle (Master) |
Educational profile | practical |
Language(s) of instruction | Polish |
Admission limit | 2 |
WWW address | https://wnk.upjp2.edu.pl/ |
Ask a question |
Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to kierunek, na którym zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie: promocji, reklamy, marketingu i brandingu, poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego, strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego, projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej, badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.
Podczas studiów na tym kierunku będziesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego. Przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania, mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami, a także dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym.
Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak: reklama, branding i marketing medialny, public relations i doradztwo wizerunkowe, agencje kreatywne i eventowe, trening i coaching komunikowania wizerunkowego, organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi, projektowanie promocyjne, graficzne, DTP (desktop publishing) i grafika komputerowa, e-public relations, e-marketing.