Rekrutacja na semestr zimowy i rok akademicki 20245/2026

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

(UPJPII) digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, studia I stopnia, stacjonarne

Details
Code UPJPII_DIGITAL_MEDIA_1ST
Organizational unit Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Field of studies digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie
Form of studies Full-time
Level of education First cycle (Bachelor)
Educational profile practical
Language(s) of instruction Polish
Admission limit 2
WWW address https://wnk.upjp2.edu.pl/
  Ask a question
Phase 1 (15.04.2025 13:00 – 15.05.2025 23:59)

Digital media to interdyscyplinarny kierunek umożliwiający zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w wielu obszarach związanych z mediami cyfrowymi i ich funkcjonowaniem. Marketing, nowe technologie, projektowanie treści cyfrowych, czy zarządzanie projektami to tylko niektóre z nich.

 

W programie studiów znajdują się przedmioty takie jak: laboratorium produkcji obrazu i dźwięku, aspekty prawne mediów cyfrowych, marketing i public relations w digital media, laboratorium VR, komunikacja interpersonalna w cyberprzestrzeni lub psychologia marketingu. Oprócz wykładów i ćwiczeń czeka na ciebie wiele laboratoriów i praktyk, które pozwolą nabyć pierwsze doświadczenie w branży.

 

Nasze studia dają wiele możliwości zawodowych. Jako absolwent możesz szukać pracy w takich obszarach jak branża reklamowa i marketingowa, agencje eventowe i PR, a także jako specjalista od komunikacji, zarządzania projektami, mediów cyfrowych, promocji, czy social media marketingu.