Code | UPJPII_DIGITAL_MEDIA_1ST |
---|---|
Organizational unit | Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie |
Field of studies | digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie |
Form of studies | Full-time |
Level of education | First cycle (Bachelor) |
Educational profile | practical |
Language(s) of instruction | Polish |
Admission limit | 2 |
WWW address | https://wnk.upjp2.edu.pl/ |
Ask a question |
Digital media to interdyscyplinarny kierunek umożliwiający zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w wielu obszarach związanych z mediami cyfrowymi i ich funkcjonowaniem. Marketing, nowe technologie, projektowanie treści cyfrowych, czy zarządzanie projektami to tylko niektóre z nich.
W programie studiów znajdują się przedmioty takie jak: laboratorium produkcji obrazu i dźwięku, aspekty prawne mediów cyfrowych, marketing i public relations w digital media, laboratorium VR, komunikacja interpersonalna w cyberprzestrzeni lub psychologia marketingu. Oprócz wykładów i ćwiczeń czeka na ciebie wiele laboratoriów i praktyk, które pozwolą nabyć pierwsze doświadczenie w branży.
Nasze studia dają wiele możliwości zawodowych. Jako absolwent możesz szukać pracy w takich obszarach jak branża reklamowa i marketingowa, agencje eventowe i PR, a także jako specjalista od komunikacji, zarządzania projektami, mediów cyfrowych, promocji, czy social media marketingu.