Code | UWM_PMiRD-1 |
---|---|
Organizational unit | Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie |
Field of studies | Produkcja muzyczna i realizacja dźwięku |
Form of studies | Full-time |
Level of education | First cycle (Bachelor) |
Educational profile | academic |
Admission limit | 1 |
Ask a question |
Produkcja muzyczna i realizacja dźwięku
Kierunek studiów produkcja muzyczna i realizacja dźwięku przygotowuje absolwentów do aktywności zawodowej w sektorze kreatywnym, do którego zaliczane są muzyka, świat mediów i szeroko rozumiane audiowizualia. Przemysł kreatywny należy obecnie do najszybciej rozwijających się sektorów w Europie.
Kwalifikacje absolwenta
Podejmując studia na kierunku produkcja muzyczna i realizacja dźwięku zostaniesz wyposażony w szereg kompetencji:
• wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne umożliwiające świadome operowanie środkami technicznymi przy realizacji dźwięku w projektach artystycznych,
• umiejętność realizacji nagrań w warunkach studyjnych oraz koncertowych,
• realizację nagłośnienia koncertów muzyki rozrywkowej i imprez,
• umiejętność konfiguracji i obsługi sprzętu elektroakustycznego,
• umiejętność obsługi programów i urządzeń do zapisu i edycji dźwięku (DAW),
• umiejętność realizacji dzieł audiowizualnych podczas kreacji multimedialnej,
• wiedzę i umiejętności z kompozycji, aranżacji,
• wiedzę i umiejętności z obszaru komunikacji społecznej, organizacji imprez,
• umiejętność pracy w zespole, pracy pod presją czasu,
• znajomość języka obcego na poziomie biegłości B2.
Kompetencje te zagwarantują swobodne poruszanie się na rynku pracy w poniższych obszarach i rolach:
1. samodzielna działalność muzyczna na rynku medialnym (produkcja treści muzycznych i dźwiękowych dla radia / telewizji / Internetu),
2. samodzielna działalność na rynku muzycznym (kreacja projektów artystycznych/ studyjna realizacja nagrań / realizacja dźwiękowa koncertów / produkcja muzyczna),
3. sektor kreatywny / produkcja treści muzycznych i dźwięku w obszarze multimediów oraz usług internetowych (udźwiękowianie obrazu / produkcja podcastów i innych treści internetowych / muzyka i dźwięk do gier / muzyka towarzysząca, itp.).