• log in
  • create an account

Rekrutacja na semestr zimowy i rok akademicki 2024/2025

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

(UJ) Zarządzanie w turystyce i w sporcie, studia II stopnia, stacjonarne

Details
Code UJ_WZKS_ZARZWTURYST_S2
Organizational unit Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Field of studies Zarządzanie
Form of studies Full-time
Level of education Second cycle (Master)
Language(s) of instruction Polish
Admission limit 2
WWW address https://studia.uj.edu.pl/kierunki/wziks/zarzad.tury.spor
  Ask a question
Phase 1 (15.04.2024 00:00 – 15.05.2024 23:59)

Absolwent specjalności Zarządzanie w turystyce UJ posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nauk o zarządzaniu i nauk pokrewnych dotyczącą istoty, prawidłowości i problemów funkcjonowania organizacji w sektorze turystycznym (przedsiębiorstw, instytucji publicznych, fundacji itp.). Posiada umiejętności krytycznej analizy oraz interpretacji zjawisk i procesów gospodarczych w skali mikro i makro. Ponadto potrafi podejmować strategiczne decyzje zarządcze. Jest przygotowany do kierowania zespołem i zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach sektora prywatnego i publicznego. Jednocześnie posiada umiejętności skutecznego komunikowania się, negocjowania i przekonywania oraz pracy w zespole.

Absolwent jest przygotowany do pracy w charakterze:

  • eksperta (doradcy, konsultanta) w zakresie programowania i wdrażania innowacji w sektorze turystycznym,
  • menedżera przygotowanego do kierowania zespołami i prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

oraz do podjęcia studiów trzeciego stopnia (doktoranckich).

Absolwent drugiego stopnia studiów Zarządzania w turystyce UJ posiada zatem wiedzę i umiejętności menedżera – właściciela obiektów turystycznych oraz kreatora turystyki w gospodarce publicznej, rozumiejącego współzależność biznesu, problemów ochrony oraz kształtowania środowiska przyrodniczego i kulturowego.