• log in
  • create an account

Rekrutacja na semestr zimowy i rok akademicki 2022/2023

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

(UWM) Analiza i Kreowanie Trendów, studia I stopnia, stacjonarne

Details
Code UWM_AKT-1
Organizational unit Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Field of studies Analiza i kreowanie trendów
Form of studies Full-time
Level of education First cycle (Bachelor)
Language(s) of instruction Polish
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (15.04.2022 00:00 – 15.05.2022 23:59)

Analiza i kreowanie trendów to studia adresowane do osób kreatywnych, myślących i działających w sposób innowacyjny i nie zawsze konwencjonalny. Czekamy na ludzi elastycznych i gotowych do pracy zespołowej. Wiemy, że brzmi to jak banał, który możecie znaleźć w ofercie wielu kierunków studiów, jednak te cechy ściśle łączą się z charakterystyką przedmiotu, z którym się mierzymy – z przyszłością. Trendwatching, do którego się odwołujemy, to umiejętność rozumienia przyszłości i tworzenia jej możliwych scenariuszy. Specyficzną wiedzę i umiejętności związane z analizą trendów wykorzystuje się powszechnie, zarówno w korporacjach, dużych i małych przedsiębiorstwach usługowych bądź produkcyjnych, organizacjach społecznych, politycznych, a nawet rządowych. Powody zainteresowania są liczne, gdyż trendy mają uniwersalny charakter i wstępują we wszystkich dziedzinach życia – są związane z procesami ekonomicznymi, społecznymi, kulturalnymi czy politycznymi. Umiejętność sprawnej analizy, wnioskowania, przewidywania, a nawet kształtowania możliwych konsekwencji pozwala ukierunkować planowane przedsięwzięcie i twórczo modyfikować je podczas realizacji. Nie przewidujemy przyszłości, nie wróżymy z fusów i nie poszukujemy kandydatów do szkoły jasnowidzenia. Szukamy osób, które razem z nami zechcą przyglądać się długo- i krótkookresowym trendom, analizować i modelować zmiany społeczne i kulturowe, badać zachowania ludzi (konsumentów, obywateli, mieszkańców, uczestników, twórców/odbiorców) oraz rozumieć stojące za działaniami wartości i powiązane z nimi motywacje. Projektowanie przyszłości i analizowanie sposobów myślenia o niej wymaga kreatywności pozwalającej na balansowanie pomiędzy puszczaniem wodzy fantazji a przetwarzaniem – na dziesiątki możliwych sposobów – danych na temat faktów, innowacyjnego myślenia o rzeczywistości takiej, jaka jest i o rzeczywistości takiej, jaka mogłaby być, elastyczności pozwalającej łączyć wiedzę i umiejętności czerpane z różnych dyscyplin naukowych, a także gotowości do pracy zespołowej pozwalającej komplementarnie uzupełniać się kompetencjami i współdziałać od etapu wymyślania do etapu testowania i wdrażania pomysłów, produktów, usług. Chcemy zmieniać przyszłość i chcemy, żebyś zmieniał/zmieniała ją razem z nami, ale chcemy, żebyś myślał/myślała także o swojej przyszłości. http:/uwm.edu.pl/trendy

Instytut Filozofii UWM wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym osób pracujących, które posiadają świadectwo maturalne i chciałyby zdobyć wyższe wykształcenie na poziomie licencjatu w systemie dziennym (BEZPŁATNIE). Plan zajęć będzie ułożony tak, aby studenci mogli połączyć pracę zawodową z nauką.