• log in
  • create an account

Rekrutacja na semestr zimowy i rok akademicki 2022/2023

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

(USZ) Informatyka i Ekonometria, stacjonarne studia I stopnia

Details
Code USZ_S1-IE
Organizational unit Uniwersytet Szczeciński
Field of studies Informatyka i ekonometria
Form of studies Full-time
Level of education First cycle (Bachelor)
Language(s) of instruction Polish
Admission limit 1
WWW address https://efz.usz.edu.pl
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (15.04.2022 00:00 – 15.05.2022 23:59)

Program studiów na kierunku Informatyka i ekonometria to połączenie dwóch bardzo cenionych przez pracodawców obszarów kompetencyjnych. Studiujący może wykształcić zarówno umiejętności informatyczne, jak i zdobyć wiedzę ekonomiczną pozwalającą na analizę taczającego nas świecie pod kątem identyfikacji potrzeb w celu tworzenia i dostarczania produktów zadowalających klientów.

UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW

Nauczysz się:
• zasad i narzędzi niezbędnych na każdym etapie wytwarzania oprogramowania, tj. analizy wymagań, projektowania, implementacji i testowania,
• projektować bazy danych i przetwarzać dane, analizować i modelować procesy biznesowe, a także projektować komunikację z użytkownikiem.
Dodatkowo na specjalności „Programowanie aplikacji biznesowych” nauczysz się: projektowania interfejsów graficznych, tworzenia serwisów internetowych, aplikacji na urządzenia mobilne i aplikacji chmurowych, a także programowania zespołowego oraz zaawansowanych metod i technik testowania oprogramowania.
Na specjalności „Internet i media społecznościowe w biznesie” nauczysz się: planowania przedsięwzięć internetowych, platform oraz narzędzi mediów społecznościowych i biznesu elektronicznego, a także pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych, analityki internetowej, e-marketingu oraz kreatywnego projektowania treści reklamowych.