• log in
  • create an account

Rekrutacja na semestr letni r.ak. 2023/2024

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

(UMCS) Turystyka i Rekreacja studia stacjonarne pierwszego stopnia

Details
Code UMCS_WNOZIGP_TR_LS
Organizational unit Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Field of studies turystyka i rekreacja
Form of studies Full-time
Level of education First cycle (Bachelor)
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Admission limit 3
Duration 3 lata
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (31.10.2023 09:00 – 30.11.2023 23:59)

TURYSTYKA I REKREACJA STUDIA STACJONARNE PIERWSZEGO STOPNIA

PLANY I PROGRAMY STUDIÓW

http://geografia.umcs.lublin.pl/programy_studiow/geograf.php

Turystyka jest jednym z kluczowych sektorów gospodarki światowej i jak pokazują doświadczenia podnosi się bardzo szybko po wszelkich kryzysach. Studia na kierunku Turystyka i rekreacja pozwalają na zdobycie wszechstronnej wiedzy o tym czym jest turystyka w życiu człowieka, jak ją należy organizować i udostępniać oraz co robić, aby przynosiła oczekiwane efekty, tak dla turysty, jak i jej twórców oraz miejsc, w których się odbywa. Studia te kształtują umiejętności przygotowywania oferty turystycznej i jej sprzedaży, profesjonalnej obsługi klientów, w tym pilotażu i przewodnictwa oraz animacji czasu wolnego. Pokazują jak funkcjonuje rynek turystyczny i jak działają firmy, które organizują turystykę lub pośredniczą w sprzedaży produktów. Uczą przedsiębiorczego myślenia i biznesowego podejścia do turystyki. Są to jednocześnie studia niezwykle pasjonujące, które pozwalają poznać świat, odkryć wiele nieznanych miejsc i zgłębić ich walory. Rozwijają wielostronnie i przygotowują do pracy na rynku krajowym i międzynarodowym. Wśród kadry prowadzącej zajęcia znajdują się doświadczeni praktycy, menedżerowie i właściciele światowych przedsiębiorstw turystycznych.